​علاوه بر پشتیبانی وبسایت از طریق آی دی زیر میتوانید مستقیما با مدیران 360 ارتباط برقرار نمایید
@Robotrade360
اطلاعات فنی

​​1- تارگت مالی ما در این طرح افزایش 6 برابری حسابها در مدت زمان 6 ماه است. در عین حال احتمال رسیدن به این تارگت زودتر از موعد تعیین شده به هیچ وجه دور از ذهن نیست.
2- بلافاصله پس از قطعی شدن ثبت نام هر عضو از 360 نفر راهنمایی های لازم جهت انجام مقدمات صورت می پذیرد.
2- همه 360 نفر به اتاقی مجازی اضافه میشوند. در این اتاق از لحظه ثبت نام تا اتمام 6 ماه و رسیدن به تارگت، تمامی اطلاع رسانی های طرح به صورت منظم در اختیار اعضا قرار میگیرد.
3- هر فرد در یکی از بروکرهای معتبر با انتخاب و به نام خود حساب مالی افتتاح مینماید و آنرا به حساب مرکزی هوشمند 360 متصل مینماید.
4- با توجه به اینکه حسابها به نام شماست و شخصا نسبت به افتتاح آنها اقدام مینمایید لذا طبیعتا اختیار تام واریزها و برداشتها با صاحب حساب است و روبوترید 360 در این زمینه هیچ امکانی را نخواهد داشت.
5- حساب مرکزی هوشمند یک حساب مالی است که تمامی رباتهای معامله گر 360 روی سرور آن بارگذاری شده اند. علاوه بر این کارشناسان معامله گر 360 بر نحوه کار رباتها نظارت مستقیم داشته و بنا بر شرایط با هدف حداکثر سودآوری و همچنین کاهش ضررها مداخلات لازم را انجام میدهند. لازم به ذکر است که این ترکیب یعنی کارکرد ربات های هوشمند درجه یک بعلاوه نظارت معامله گران خبره بازخورد مثبت و امنیت حسابها را به طور محسوسی نسبت به حالت های رایج افزایش میدهند.
6- تارگت ما افزایش 6 برابری حسابهای مالی گروه 360 است لذا جهت رسیدن به این هدف توصیه میشود مبلغ سرمایه اولیه 1000 دلاری و سودهای روزانه حاصله را در حساب خود حفظ نمایید ، در عین حال با توجه به شرایط اقتصادی، در صورتی که نیاز فوری داشتید در برداشت از حسابتان مختار هستید .
7- قابلیت فوق العاده در جهت کنترل ریسک برای شما وجود دارد. علاوه بر اینکه ما شخصا الزامات مدیریت سرمایه و ریسک را با دقت رعایت میکنیم همچنین شما میتوانید با تنظیماتی که در دسترس شماست میزان مجاز ریسک را شخصا تنظیم نمایید . برای مثال تعیین کنید که در هر معامله چه میزان از سرمایه شما وارد شود و یا اینکه در هر معامله چند درصد اجازه ریسک وجود دارد. این قابلیت میزان اطمینان و آسودگی خاطر شما را به حداکثر میرساند





تبدیل 1000 دلار به 6000 دلار در 6 ماه

​طرح نوروزی 360 لبخند

برای 360 نفر
گارانتی حفظ سرمایه
پشتیبانی ویژه
تضمین سود هدف
اطلاع رسانی منظم
ثبت نام
اگر برای تامین هزینه خرید محصولات ما با مشکل مواجه هستید خیلی راحت موضوع را با ادمین سایت درمیان بگذارید

​​​در طرح 360 لبخند ثبت نام نمایید (با پیام به پشتیبان و یا مستقیما از قسمت فروشگاه)

​​​در یکی از بروکرهای معتبر آمارکتس و یا آلپاری به نام خودتان حساب معاملاتی افتتاح نمایید

​​​حساب بروکر خود را به حساب معاملاتی اصلی هوشمند متصل نمایید

​فقط در سه گام ساده

گام یک
گام دو
گام سه
توضیح: پس از گام یک یعنی ثبت نام برای انجام گام دو و سه پشتبانان شما راهنمایی های لازم را انجام خواهند داد تا پروسه کاری شما تکمیل گردد.
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش